Monday, December 21, 2009

GPS ride...malang tak berbau....

Salam...
Aku frust betul sebab last2 minit terpaksa cancel trip GPS ujung minggu ari tu. My wife kena keracunan makanan termasuk lah aku gara2 pi makan kenduri kat kampung. Siap dah setup beskal n dah pakai baju dah pagi tu. Then wife kata leh tak jangan kayuh pagi ni sebab dia tak larat nak jaga anak sorang2. So, aku pun decide untuk cancelkan kayuhan pagi tu.

Nasir n the geng je la yang kayuh...tup2 dalam kul 10.30 pagi Mr. Duang call kata adik nasir jatuh masa tengah layan downhill n mungkin patah jari. So, aku pun pi la tengok. Then aku tolong antar ke Hospital kampar. Lepas je X-ray memang retak nak mislocated satu jari dia...Biasa la asam garam main MTB. Ni ake selitkan sebahagian gambar trek yang aku tak leh layan ari tu.....




Memang syok layan trek2 hutan yang masih dara macam ni. Nak kena repeat balik trek ni....


Antara rider2 yang turut serta. Yang di tengah tu Kent yang sanggup turun dari KL...




Jari tu la yang retak tu...Semuanya Cobaannnn...Hang jangan serik main beskal dah la...

Blogger bersama anakanda datang menghulurkan bantuan pada mangsa kejadian...hehe...Ada hikmahnya aku tak kayuh ari ni......nak jadi penyelamat rupanya....haha..

Wassalam..

1 comment:

  1. Best tu tapi nak buat macam mana. Baby dan wife di dahulukan. Lepas ni bolehlah hang kayuh balik.

    ReplyDelete