Thursday, December 10, 2009

Nelayan Laut Cetek...


Salam...aku rasa sekarang ni kuda merah tonggangan aku @ beskal MERIDA kat umah tu mesti tengah dok panas n hangin dengan aku. Apa taknya. Dah banyak minggu sangat aku tak ride beskal tu. Asyik dok jadi nelayan jer. Hujung minggu lak balik kampung tengok anak2 kat kampong. Weekdays asyik hujan je sekarang ni, so terpaksa la jadi nelayan amatur. Semalam pergi buat gila mancing sorang2 kat kolam tu lagi dan hasilnya memang memuaskan la. Sekor patin berskala 3 kilo dan 2 ekor rohu berskala 2 kilo berjaya didaratkan. Puas sampai berpeluh-peluh jugak layan ikan2 ni bila pakai rod udang aku tu...Jadilah, tak dapat peluh kayuh beskal tapi berpeluh kayuh mesin pancing pun syok jugak....hehe

1 comment:

  1. Tu dia punya besar. Upload la 4-5 keping gambar baby Danial kami nak tengok.

    ReplyDelete